"Family" bank kartalari
BRBdan "Family" bank kartalari— butun oila uchun bitta hisob!

"Family" bank kartalaridan foydalanishning afzalliklari
🔺Komissiyalarda tejash: Kartalar oʻrtasida pul oʻtkazmalari uchun qoʻshimcha xarajatlarni oldini oling
🔺Tezkor xabarnomalar: doimo xarajatlardan xabardor bo'lib turish uchun har bir tranzaksiya haqida SMS
🔺Budjetni boshqarish: xarajatlarni tahlil qiling va har bir oila a’zosi uchun moliyaviy maqsadlarni rejalashtiring

“Family” bank kartalari ochish tartibii — jismoniy shaxslarga arizaga muvofiq bitta bank kartasi hisob raqamiga biriktirilgan holda ochiladigan qo’shimcha kartalar.
“Family” bank kartalari bo’yicha ochiladigan karta turlari — Humo, Uzcard
“Family” bank kartalari bitta hisobga biriktiriladigan kartalar soni — beshtagacha
“Family” bank kartalari ochishda oila a’zolariga kimlar kiradi — asosiy karta egasining eri/xotini va bolalari
Bank kartasini rasmiylashtirish usuli (bankka tashrif buyurish orqali) — bank ofislari orqali
Bank kartasini ochish narxi — amaldagi bank tarifiga muvofiq
Ariza(asosiy bank kartasi egasi tomonidan imzolangan);
Asosiy bank karta egasining pasporti asl nusxasi;
Qo’shimcha bank kartasini ochadigan uchinchi shaxs pasporti asl nusxasi yoki tug’ilganlik haqidagi guvohnoma(16 yoshdan kichkinalar uchun) asl nusxasi;
Nikoh guvohnomasi;
JSHSHIR.
Qanday qilib kartani olish mumkin?
.png)
Shaxsni tasdiqlovchi hujjatni taqdim eting
.png)
Kartangizni oling va xaridlaringizdan zavqlaning
Ko'p so'raladigan savollar
Kartani qanday ochish mumkin?
Bank debet kartasini olish uchun siz:
Arizani bankning eng yaqin filialida to'ldiring.
Kartani ochish uchun qanday hujjatlar kerak?
Pasport yoki ID karta.
Kartadagi SMS-xabarlashuvni qanday ulash mumkin?
Bankomatdan foydalanish yoki eng yaqin bank filialiga tashrif buyurish orqali.
Kartadan foydalanish bilan bog'liq komissiyalar qanday?
Naqd pul yechib olish kabi ayrim operatsiyalar uchun komissiya olinishi mumkin. Komissiya miqdori karta turiga bog'liq.
Yo'qotilgan taqdirda debet kartani qanday bloklashim mumkin?
Internet-banking, mobil ilova orqali yoki bankning call-markazi bilan bog'lanish orqali kartani bloklash mumkin.
Bu xizmat bepul taqdim etiladi.
Kartada muammolar yuzaga kelganda nima qilish kerak?
Muammo yuzaga kelganda bank bilan bog'lanish: 1254 raqamli call-markazga qo'ng'iroq qilish, filialga tashrif buyurish yoki internet-banking orqali onlayn yordam olish.
Maslahat kerakmi?
Kontakt ma’lumotlaringizni qoldring, biz siz bilan bog‘lanamiz.